Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Володін Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Володін Д. С. 
Теоретичні аспекти управління інтелектуальним капіталом [Електронний ресурс] / Д. С. Володін // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Володін Д. С. 
Інтелектуальний капітал торговельних підприємств як вагомий фактор посилення конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Д. С. Володін // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 4. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Слинько Г. І. 
Підвищення паливної економічності дизельного двигуна 6ЧН12/14 завдяки вдосконаленню розпилення та сумішоутворення [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, Р. Ф. Сухонос, П. В. Цокотун, В. В. Слинько, Д. А. Володін // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2020. - № 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2020_1_12
Мета роботи - підвищення показників паливної економічності дизельного двигуна великої розмірності шляхом модернізації паливної форсунки, в якій потік палива отримує додаткове збудження. Використовуючи дані літературних джерел обгрунтовано необхідність збільшення турбулентності потоку палива, що проходить каналами паливної форсунки дизельного двигуна внутрішнього згоряння. Розроблено модернізований варіант розпилювачів форсунок дизельного двигуна 6ЧН12/14, в яких потік палива отримує додаткове збурення, побудовано її тривимірну модель, задано граничні умови потоку рідини. За допомогою програмного комплексу Ansys CFX теоретично отримано розподіл швидкості, тиску, турбулентної кінетичної енергії потоку в проточній частині серійного та модернізованого розпилювачів форсунок. При цьому похибка розрахунку склала близько 4 %. З аналізу отриманих результатів видно, що середні по перетину значення турбулентної кінетичної енергії, отримані на виході розрахункової області дослідного розпилювача, на 27,5 % більше, ніж у серійного розпилювача, а тиск і швидкість підвищуються не суттєво. Збільшення турбулентності потоку, призводить до кращого розпилення палива в камері згоряння двигуна та покращення сумішоутворення. Це підтверджується стендовими випробуваннями двигуна 6ЧН12/14 (у виконанні К-164) в складі навантажувального стенду, які показали покращення техніко-економічних характеристик в усьому діапазоні обертів при роботі з модернізованими форсунками. На номінальному режимі роботи дизеля крутний момент та ефективна потужність збільшились на 6,9 %. Питома ефективна витрата палива скоротилася на 6,4 %, також знизилась годинна витрата палива на 1,9 %. Отримані результати підтвердили позитивний ефект від модернізації паливної форсунки створенням додаткового збурення потоку палива за рахунок горизонтального кільцевого уступу, виконаного вище посадкового діаметра голки. Вперше розроблено методику визначення показників потоку палива в проточній частині розпилювачів форсунок; визначено вплив додаткового гідравлічного опору в проточній частині розпилювача на величину турбулентної кінетичної енергії потоку. Розроблено конструкцію розпилювача форсунки, що забезпечує поліпшення показників паливної економічності та ефективності дизельного двигуна; розроблена методика може бути використана у навчальному процесі при викладанні дисциплін "Теорія двигунів внутрішнього згоряння" та "Системи двигунів внутрішнього згоряння", а також при проектуванні систем паливоподачі дизельних двигунів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 992.161 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Омельяненко В. А. 
Аналіз особливостей вибору форм спільної діяльності в контексті вироблення інноваційної політики [Електронний ресурс] / В. А. Омельяненко, Г. І. Ковтун, Д. В. Володін. // Ефективна економіка. - 2020. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_11_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 623.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського